MediaScience lanceert in samenwerking met Tulpen Promotie Nederland en Royal FloraHolland, een internationale campagne om de echte Hollandse tulpen te promoten. Duitsland is het eerste land waar een testcampagne wordt uitgerold, waarin micro-targeting een cruciale rol speelt.

Tulpen door de brievenbus
Via social media worden Duitsers geactiveerd om de echte Hollandse tulpen in huis te halen via het platform Ich Liebe Tulpen: ichliebetulpen.de/tulpenbox. Deze tulpen worden verzonden via BloomPost: een innovatieve manier van verpakken waardoor de tulpen vers – en met 9 dagen houdbaarheidsgarantie – worden bezorgd.  En gewoon door de brievenbus passen.

Micro-targeting
Om in een enorme Duitse markt de doelgroep heel gericht te bereiken en te raken is MediaScience een samenwerking aangegaan met My Social Database. Hierdoor is er een continue analyse mogelijk van gedrags-, intent- en profieldata, zodat binnen deze campagne micro-targeting toegepast kan worden. Waardoor alleen een geïnteresseerde doelgroep bereikt wordt en de campagne zo effectief mogelijk kan worden ingezet.

Credits
Bureau: MediaScience | Partners: Tulpen Promotie Nederland, Royal FloraHolland, BloomPost, Euroflorist, NBTC Holland Marketing, Noordwijk Marketing, Keukenhof en NOVASOL.

MediaScience
MediaScience is een bureau met een digitaal hart dat merken helpt groeien in een wereld die continu in beweging is. Een wereld waarin je de aandacht van je doelgroep niet meer kunt kopen, maar moet verdienen.

Leave a Reply