Hostnet, een van Nederlands grootste hostingproviders, lanceert deze week met een campagne haar nieuwe positionering: Wij zijn er klaar voor! MediaScience nam zowel de strategie, creatie als het media-advies en –executie voor haar rekening.
Wij zijn er klaar voor!

In een markt waarin onderscheidend vermogen eigenlijk nihil is, onderscheidt Hostnet zich door haar service en support. Klanten roemen de Amsterdamse Hosting provider om de bereikbaarheid en expertise van de medewerkers. In deze campagne tilt Hostnet haar support naar een ‘hoger niveau’. En daarom gaat Hostnet in radiospots en online video ondernemers letterlijk aanmoedigen en ‘supporten’ om hun dromen en ambities waar te gaan maken.

Geïntegreerde aanpak MediaScience

De Hostnet campagne is ontwikkeld vanuit de geïntegreerde filosofie van MediaScience waarbij Data, Media en Creatie samen aan de basis staan van een allesomvattende aanpak. Robert Hagendoorn, Director Strategy & Concept MediaScience: “Wij doorbreken de silo’s van data, media en creatie, omdat we geloven dat de chemistry die ontstaat als je die disciplines laat samenwerken, campagnes oplevert die veel effectiever zijn. “De campagne is deze week gelanceerd en wordt LIVE gemonitord en bijgestuurd door de MediaScience campagne managers. Hagendoorn: “Eigenlijk begint het nu pas. De campagne data gaan ons vertellen wat werkt en waarop we kunnen bijsturen. Zodat we op maximaal resultaat kunnen sturen.”

Commercial managed hosting

Radio commercials

Banner-game gericht op techneuten