7 vragen aan: Geert Telkamp

  1. Wie ben je?

Ik ben Geert, 23 jaar en ik kom uit Tilburg

 

  1. Wat is je functie en wat houdt het in?

Ik heb een stage in de functie Consumer Insights Agent. Dit houdt in dat ik ga zorgen voor meer kwalitatief inzicht in wie de doelgroep is en hoe deze doelgroep zich gedraagt. Dit is een nieuwe functie die ik tijdens mijn stage ga meehelpen ontwikkelen.

 

  1. Wat heb je hiervoor gedaan?

Het afgelopen jaar ben ik bezig geweest met de master Economische Psychologie aan de Universiteit van Tilburg. Het afronden van deze stage zal ook het afronden van mijn opleiding betekenen.

 

  1. Waarom heb je voor MediaScience gekozen?

De bedoeling van een stage is natuurlijk zo veel mogelijk leren voor het betreden van de arbeidsmarkt in de toekomst. En die toekomst van marketing zit in data. MediaScience weet hier goed op in te spelen en ik denk daarom dat ik hier veel van kan leren.

 

  1. Wat is volgens jou de meest opvallende ontwikkeling in de branche?

Omdat het nog een stage is ben ik nog redelijk nieuw in de branche, maar wat mij het meeste is opgevallen is hoe precies individuen getarget kunnen worden door bepaalde reclamecampagnes.

 

  1. Welke kansen zie jij voor jezelf en voor MediaScience?

Deze stage is voor mij een kans om me voor te bereiden op het betreden van de arbeidsmarkt en voor MediaScience een kans om via een nieuwe functie academische kennis toe te voegen aan het proces.

 

  1. Wat verwachten mensen niet van jou?

Dat ik uit Brabant kom (sarcastisch grapje)



English