7 vragen aan: Ricardo

Ons team is dit keer uitgebreid met een fanatieke SEA Specialist. Ricardo is klaar om de campagnes van onze klanten nóg effectiever te in te zetten.

  1. Wie ben je?

Ricardo Riemslag

  1. Wat is je functie en wat houdt het in?

SEA Specialst, Ik onderhoud pay per click campagnes voor klanten om relevante bezoekers naar de website te sturen en zo de gewenste doelstellingen tegen zo laag mogelijke kosten te behalen.

  1. Wat heb je hiervoor gedaan?

Na mijn opleiding sportmarketing aan de Hogeschool van Amsterdam heb ik 2 jaar bij online marketingbureau Dokter Klik gewerkt. Hier heb ik ervaring opgedaan met SEA, Display en social.

  1. Waarom heb je voor MediaScience gekozen?

MediaScience is een digitaal mediabureau waarin ik mijzelf kan door ontwikkelen.

  1. Wat is volgens jou de meest opvallende ontwikkeling in de branche?

De kracht van data. Door het gebruik van klantendata is het mogelijk om de gewenste doelgroep nog beter te targeten en de gewenste boodschap op het juiste moment te tonen.

  1. Welke kansen zie jij voor jezelf en voor MediaScience?

Door kennis met elkaar te delen, kunnen we het kennisniveau van een ieder naar een hoger niveau tillen, om nog betere resultaten voor de klanten te behalen.

  1. Wat verwachten mensen niet van jou?

Dat ik ontzettend fanatiek ben.



English