Wie zijn wij?

MediaScience is een digital-minded marketingbureau waar data, media en creativiteit effectief samenkomen. In de sweetspot van deze disciplines ontwikkelen we intelligente marketingcampagnes voor merken die onstuimig willen groeien in een digitaal en mediagedreven tijdperk. Dit doen we voor mooie merken zoals Unicef, Radio 538, Zonnatura, ONVZ en Viceland.

De uitdaging

In de rol van Client Manager ben je onderdeel van het Client Management team en ben je ‘in the lead’ in het opbouwen en onderhouden van waardevolle klantrelaties op zowel bestaande- als nieuwe klanten. Je bent verantwoordelijk voor een optimale dienstverlening voor de aan jou toegewezen klanten en voor de aansturing en de output van jouw collega’s binnen het klantteam. Je helpt de organisatie groeien d.m.v. het opstellen van accountstrategieën die leiden tot uitbreiding van de dienstverlening en omzetgroei.

Taken & verantwoordelijkheden

  • Je bent het centrale aanspreekpunt voor de klant. Je bent goed op de hoogte van de doelstellingen en ambities van je klanten en vertaalt dit naar concrete business opportunities;
  • D.m.v. pro-actief relatiemanagement bouw je en onderhoud je waardevolle, kwalitatieve klantrelaties;
  • Op basis van een gedegen accountstrategie op je eigen klantenpakket realiseer je omzetgroei op korte en lange termijn en levert accurate omzetprognoses;
  • Je weet op het juiste moment de juiste collega’s aan tafel te zetten en beslist wanneer nodig om externe expertise in te schakelen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de financiële afspraken met klanten en voor de kwaliteit van de output;
  • Je bent intern ‘on the ball’ als het gaat om de campagnes van jouw klanten en je onderhoudt nauw contact met de projectmanagers t.a.v. de voortgang op de accounts en de projecten;

Wie zoeken wij?

Je moet natuurlijk niet alleen heel goed zijn, maar vooral ook leuk om mee te werken. Ons vak bestaat uit de beste teamplayers die elkaar challengen en het allerbeste naar boven halen. Elke dag!

Je bent een echte relatiebouwer en met je positieve mindset bouw je aan open en waardevolle klantrelaties. Met je gevoel voor zowel commercie als humor weet je klanten en collega’s over de streep te trekken. Je snapt het vak van digital marketing en begrijpt hoe data, media en creatie elkaar raken. Je voelt je goed in een veranderende en groeiende organisatie en draagt je eigen steentje bij aan de teamspirit.

Verder;

  • Een afgeronde HBO/WO opleiding, bij voorkeur Marketing/Communicatie of Commerciële Economie;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een commerciële functie binnen de wereld van online marketing en/of media;
  • Goed kennisniveau op het gebied van online marketing en ervaring met online campagnes;
  • Commercieel inzicht en affiniteit met media, data en technologie;

MediaScience is een jonge enthousiaste organisatie waar hard en slim werken wordt beloond met zichtbare resultaten en groei. Wij houden van korte, open lijnen. Naast goede arbeidsvoorwaarden, een (lease)autoregeling en onkostenvergoeding bieden we een fantastische lunch, een tafelvoetbal competitie, regelmatige borrels en teamuitjes, terras op het water en natuurlijk geweldige collega’s! Je gaat werken met een divers pakket aan klanten, van A-merken tot startups. Kortom, wordt MediaScience jouw next step op de carrière-ladder?

Laat je horen!

Ben je ambitieus, wil je jezelf ontwikkelen en wil je werken bij een innovatief digitaal bureau… Laat het ons weten via info@mediascience.nl!