Creatieve Nederlandse industrie komt samen in Cannes

Eén van de mooiste tradities van Cannes is weer aangebroken. Afgelopen woensdag 24 juni vond de jaarlijkse Oranjeborrel plaats op het dakterras van J.W. Marriott Hotel.

De Oranjeborrel is een jaarlijks terugkerend evenement tijdens de Cannes Lions, mogelijk gemaakt door AdfoGroep, Jean Mineur Mediavision, Sanoma/SBS en MediaScience. Op het dakterras van het J.W. Marriott Hotel komen partners uit de creatieve Nederlandse industrie samen voor een hapje, drankje en te genieten van het mooie uitzicht over de haven.

Cannes Lions

Dit jaar alweer de 62e editie van het ‘Cannes Lions International Festival of Creativity’. Van 21 juni t/m 27 juni verandert Cannes in een internationaal walhalla voor personen uit de media-, marketing-, reclame- en communicatiebranche. Een recordaantal cases zijn ingezonden, 40.133 cases, met aanzienlijk meer Nederlandse inzendingen. Dit jaar zijn 643 Nederlandse cases ingezonden tegenover 272 afgelopen jaar.

Impressie De Oranjeborrel 2015

De Oranjeborrel was weer een groot succes! In totaal waren 430 partners aanwezig op het dakterras van J.W. Marriott Hotel. Bekijk hier een korte impressie.

MediaScience bedankt alle aanwezigen voor een geslaagde borrel!

 

   De Oranjeborrel 4



English

Wij plaatsen cookies, onder andere om onze website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en bezoekers relevante advertenties te tonen. Door gebruik te blijven maken van onze website of door op "OK" te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van deze cookies. Voor meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan onze cookieverklaring. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten