HEAD OF OPERATIONS

Wij zijn een snelgroeiend, data gedreven digitaal marketingbureau dat geïntegreerde campagnes voor haar klanten ontwikkelt. Een professionele speeltuin waar data gedreven specialisten, strategen en creatieven samen de mooiste en meest effectieve digitale campagnes voor nationale en internationale merken ontwikkelen. En jij hebt de ambitie om als Head of Operations ons team van specialisten verder mee te nemen in het bouwen van succesvolle digitale strategieën.

 

 

Wat doe je?
Als  Head of Operations ben je verantwoordelijk voor de prestaties van onze afdeling operations. Deze afdeling bestaat op dit moment uit 7 specialisten op het gebied van SEO, SEA, Social en Display. Deze afdeling zorgt ervoor dat de strategieën en de bijbehorende doelstellingen minimaal worden gerealiseerd.

 

Als Head of Operations ben je het eerste aanspreekpunt voor de strategen die bezig zijn met het schrijven van hun plan voor onze opdrachtgevers en hiervoor specialistische tactische invulling nodig hebben.  Wat is er mogelijk op het gebied van inzet, innovatie, prestaties, data etc. Je bent als geen ander in staat om ervoor te zorgen dat deze vraagstukken op tijd worden beantwoord en worden gerealiseerd na akkoord. Maar na de start begint het eigenlijk pas echt met continu het houden van overzicht, optimalisaties, testen van nieuwe innovatieve mogelijkheden, informeren van klantenteams en waar nodig de managing director

 

Je rapporteert direct aan de Managing Director die onlangs in haar functie van Head of Operations is doorgegroeid naar deze functie. Jij bent haar oren en ogen op de afdeling operations. Door je enorme kennis, van systemen, media effecten en analyses realiseer jij met het team de allerbeste prestaties.

 

 

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Ontwikkelen van resultaat gedreven cross mediale inzet plannen in overzichtelijke schema’s (a.d.h.v. beschikbare data en insights);
  • Continue resultaten analyseren en campagnes (laten) bijsturen t.b.v. optimale resultaten;
  • In staat zijn om creatieve concepten door te vertalen naar een media en executieplan inclusief KPI setting;
  • Partner zijn van de Strategen en Creatie om een goed (media)plan te implementeren in de systemen;
  • Presenteren van de tussentijdse en eindevaluaties aan de klant;
  • Verantwoordelijk voor het behalen van de afgesproken doelstellingen;
  • Op een enthousiaste manier de specialisten aansturen en hands on aanwezig zijn op de werkvloer
  • Samenwerken met projectmanagers en specialisten tbv optimale klantresultaten;
  • Learnings vastleggen en delen binnen het team;
  • Innovaties bedenken, testen en analyseren.

 

 

Jouw profiel:

Je moet natuurlijk niet alleen heel goed zijn, maar vooral ook leuk om mee te werken. Ons vak bestaat uit de beste teamplayers die elkaar challengen en het allerbeste naar boven halen. Elke dag! Daarom moet je DNA voldoen aan:

 

  • HBO / WO-opleiding in marketing/communicatie
  • + 5 jaar digitale (media) ervaring
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol  (bij adverteerder en/of bureau)
  • Sterke communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
  • Salesgedrevenheid en ondernemerschap
  • Intrinsieke motivatie om het beste resultaat neer te zetten
  • Ervaring met campagnemanagement binnen display (RTB) en/of affiliation
  • Technische kennis op het gebied van campagne inrichting (tracking – pixels) en ervaring met verschillende SSP’s

 

 

Jouw eigenschappen:

  • Teamplayer
  • Innovator
  • Motivator
  • Strategisch denker
  • Spreekt de taal van de specialisten
  • Kwaliteit gericht
  • Procesdenker
  • Analytisch

 

Deze vacature is de perfecte uitdaging als je van snelle dynamiek houdt. Je bent veel met collega’s in gesprek en in staat om hen uit te dagen en te begeleiden.  Daarbij ben je een belangrijke schakel en aanspreekpunt voor de Managing Director. Je wordt uitgedaagd op je skills, zowel op analytisch als inhoudelijk gebied. Flexibiliteit is een vereiste, uiteraard word je hier ook goed voor beloond. Standplaats is Amsterdam Centrum nabij Amsterdam CS.

 

 

Laat je horen!

Ben je ambitieus, wil je jezelf ontwikkelen en wil je werken bij een innovatief digitaal bureau… laat wat van je horen via info@mediascience.nl. Of als je echt bold bent: Whatsapp: 06-45581944.

 

 

English

Wij plaatsen cookies, onder andere om onze website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en bezoekers relevante advertenties te tonen. Door gebruik te blijven maken van onze website of door op "OK" te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van deze cookies. Voor meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan onze cookieverklaring. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten