Interview met Sandra Hofstede in Adformatie

Adformatie interviewde Sandra Hofstede over haar nieuwe functie als Managing Director bij MediaScience. Het interview staat op pagina 39 van de Adformatie print #04 week 11. 

 

Hoe zie je deze nieuwe functie in het licht van je professionele ontwikkeling tot nu toe?

‘Ik heb me in de afgelopen achttien jaar ontwikkeld van specialist naar generalist naar ondernemer, en nu naar een ondernemende rol binnen een bekende omgeving die een heel mooie transformatie doormaakt. In deze functie kan ik al mijn opgebouwde kennis en expertises verder ontwikkelen.’

 

Waar streef je naar in deze functie?
‘Om van MediaScience het meest innovatieve marketingbureau te maken. Waarbij we vanuit een architectenrol alle ambities van onze klant kunnen waarmaken.’

 

En wat vormt een grote uitdaging?
‘Om onze klanten te blijven overtuigen dat een andere marketingaanpak nodig is in een veranderende markt. Omdat we veel verschillende disciplines aan boord hebben, kunnen wij die aanpak bieden en het mogelijk maken om de consument te bereiken, en vooral weer te raken.’

 

Waar word je door geïnspireerd in je werk?
‘Door andersdenkende mensen, met een andere achtergrond of andere expertise. Ik weet dat je door het omarmen van deze verschillen juist de mooiste resultaten kunt realiseren.’

 

Wat vind jij de belangrijkste eigenschappen in collega’s om succesvol (samen) te werken?
‘Positiviteit, gedrevenheid en realisme.’

 

Typeer jezelf als professional in drie kernwoorden.
‘Ondernemend, gestructureerd en positief.’

 

Zijn deze eigenschappen ook van toepassing op jou als privépersoon?
‘Ja, ik ben privé in de grote lijn hetzelfde mens. Als ik dat niet zou zijn zou ik een rol spelen en blijf ik niet bij mezelf en mijn eigen kracht.’

 

Wat is jouw favoriete manier om totaal te ontspannen?
‘Sporten is altijd goed en perfect om mijn hoofd even leeg te maken.’



English