Oranje Fonds schakelt MediaScience in

Sinds begin februari zijn wij aan de slag gegaan voor het Oranje Fonds en daar zijn wij erg trots op! We zijn begonnen met het integreren van het MediaScience dashboard, Vision Insights, waarmee  het Oranje Fonds meer inzicht krijgt in haar online- en offline inzet. Met name de stand van zaken en resultaten per mediakanaal worden nu overzichtelijker en op continu basis gepresenteerd. Daarnaast hebben wij een social media strategie opgeleverd en uitgevoerd voor de campagne NL Doet.

Wat is het Oranje Fonds?
Het Oranje Fonds is in 2002 als cadeau aangeboden tijdens het huwelijk van Koning Willem Alexander en Koningin Maxima. Het Oranje Fonds wil betrokkenheid in de samenleving bevorderen. Door steun ontmoeten mensen elkaar of vinden zij een nieuwe plek in de maatschappij. Het Oranje Fonds steunt dan ook projecten op het gebied van sociale cohesie en sociale participatie. Bijvoorbeeld: kleinschalige buurtinitiatieven, mentorprojecten voor jongeren en taalprogramma’s.



English

Wij plaatsen cookies, onder andere om onze website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en bezoekers relevante advertenties te tonen. Door gebruik te blijven maken van onze website of door op "OK" te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van deze cookies. Voor meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan onze cookieverklaring. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten