De #HARDGAAN campagne van Walibi Holland - MediaScience
Hi, welkom bij Mediascience. Wij helpen merken hun digitale ambities realiseren.
Mediascience, Digital Marketing Agency, Real-Time Marketing, Programatic Buying, Digitaal Marketing Bureau
2233
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-2233,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive

Over dit project

In 2014 startte Walibi Holland met een nieuwe strategie, waarbij de primaire doelgroep verschoof van families naar tieners en jongvolwassenen. Een mobile-native doelgroep waar Walibi in hun nieuwe #HARDGAAN campagne graag op in wilde spelen.

 

MediaScience ontwierp een digital strategy gericht op deze ongrijpbare doelgroep. Op basis van interne databronnen waren we in staat om strak te targetten en de jongeren heel gericht te benaderen via social kanalen en specifieke jongeren-channels zoals Upcoming. Belangrijkste onderdeel was de de focus op mobile advertising. De inzet van mobile ads (zowel in-app als in mobiele browser) genereerde direct verkeer naar de mobiele ticketshop van Walibi en naar de exclusieve Walibi app.

 

Highlights

 

Gemiddelde CTR mobile ads0%

Mobile sales in campagne periode0%

Groei mobile sales campagne periode0%

 

Datum
Categorie
Data
English

Wij plaatsen cookies, onder andere om onze website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en bezoekers relevante advertenties te tonen. Door gebruik te blijven maken van onze website of door op "OK" te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van deze cookies. Voor meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan onze cookieverklaring. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten