http://mediascience.nl/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_gunsight.svg
Bereiken

http://mediascience.nl/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_heart.svg
Raken

http://mediascience.nl/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/weather_lightning.svg
Impact

Lets face it: we leven in een mediamaatschappij. Overal zijn schermen. We krijgen letterlijk duizenden boodschappen en berichten op ons afgevuurd. En als we wakker worden kijken we eerder op onze telefoon dan naar het gezicht van degene die naast ons ligt.
Hoe maak je als merk nog impact in zo’n media-overspannen samenleving? Door creatieve strategen en mediaspecialisen samen aan het roer van campagnes te plaatsen. En hen te voeden met consumer- en campaign inteligence. Zodat geïntegreerde campagnes ontstaan die zijn afgestemd op het ritme van het leven van de doelgroep. Die realtime gemeten en bijgestuurd worden. Dat noemen wij LIVE.

Strategie is LIVE

Wij zoeken nieuwe antwoorden op oude vragen. Want marketingdoelstellingen zijn niet veranderd, maar de belevingswereld van klanten wel. Daarom is het leven van de doelgroep ons uitgangspunt voor strategieën waarin data, media en creatie samenkomen.

Wij geloven niet in het werken voor merken, maar wel in het vormen van een coalitie met merken. Want alleen in een 100% partnership ontstaan strategieën die niet alleen op korte termijn impact maken, maar ook op lange termijn bouwen aan een waardevolle relatie met je doelgroep.

Creatie is LIVE

Aandacht koop je niet, aandacht verdien je. Daarom werken onze creatieven nauw samen met media- en campagne specialisten om campagnes te ontwikkelen die niet alleen slimmer, maar ook creatiever zijn. Harde data als uitgangspunt voor menselijke ervaringen.

Wij leveren storytelling voor een tijd waarin alles media is door te bouwen aan creatieve verhaalsystemen. Online en offline. Zodat verschillende individuen met verschillende boodschappen geraakt kunnen worden. Op verschillende momenten. En de data vertellen ons of het werkt, zodat we kunnen bijsturen. LIVE.

Campagnes zijn LIVE

Onze strategieën en campagnes zijn vloeibaar. Want als een campagne LIVE gaat, dan gaat het pas echt beginnen. Dan neemt Campaign Intelligence het over. Campagne nerds die 24/7 aan de knoppen zitten om campagnes te monitoren. En als ze signaleren dat creatie niet werkt, behoeften aan het veranderen zijn, of de doelgroep niet wordt geraakt… dan wordt iedereen aangehaakt om bij te sturen. LIVE.

Data is LIVE

Oorspronkelijk zijn wij experts in programmatic advertising. Dat betekent dat data en techniek in ons DNA zit. Daarom is data altijd het startpunt: klantdata, doelgroepdata, campagnedata. Dat is onze heilige graal. Cijfers. Die inzicht geven hoe echte mensen zich gedragen. Daar baseren we onze strategieën en campagnes op. Daar sturen we op bij. LIVE.

En daar hebben we inhouse een dashboard voor ontwikkeld: Vision. Met Vision kijken onze klanten real time mee naar LIVE campagne data. Op deze manier heeft de klant altijd inzicht in prognoses, budgetten, actuals & resultaten. Zo kunnen we samen met de klant direct bijsturen op media of creatie als de data daar om vraagt. LIVE.