In het jaar dat Qmusic zijn opmars voortzet, kiest de zender voor een samenwerking met MediaScience voor digitale media en creatie.

Qmusic is de afgelopen maanden flink gestegen in luisteraandeel over de hele linie, mede dankzij de groei van de ochtendshow van Mattie en Marieke. Om die groei te ondersteunen gaat MediaScience Qmusic helpen met digitale campagnes.

MediaScience vindt het fantastisch om onderdeel te worden van de opmars van Qmusic. Wij kijken er naar uit om onze expertise uit deze branche toe te passen in de campagnes. In februari wordt de eerste campagne van de hand van MediaScience gelanceerd. De focus zal daarbij liggen op de ochtendshow van Mattie en Marieke.

Marketing Manager van Qmusic Jorn Agterberg laat weten: “We kijken ernaar uit om de volgende stap te zetten in de campagne rondom Mattie en Marieke. Samen met MediaScience brengen we de inhoud van de ochtendshow naar potentiële luisteraars door middel van getargete video’s met hoogtepunten uit het programma. Op die manier enthousiasmeren we radioluisteraars om Qmusic aan te zetten en elke werkdag met plezier en energie te beginnen.”

We gebruiken op dit moment maar 1 type cookies op deze website. Die zijn functioneel en dienen om ons websiteverkeer te analyseren. Wij hebben de cookies van Google Analytics volledig voor jou geanonimiseerd. Je gegevens worden dus niet gebruikt voor advertenties of door gegeven aan derden. Privacybeleid

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close