In Marketing Report ontvangen presentator Peter Wybenga (creative marketeer en mede-eigenaar bij Media Meetings & Magazines) en sidekick Bas Vlugt (oprichter van Nederlands MediaNetwerk) bepalende spelers uit de wereld van de marketingcommunicatie. Ze gaan in gesprek over innovaties en trends in media, creatie en data. In aflevering 2 spraken zij met:

Eduard Brenninkmeijer

Eduard Brenninkmeijer is Head of Marketing & eCommerce bij AGU, een merk met een lange geschiedenis en grote ambities. In een wereld waar meer aandacht komt voor duurzaamheid, staat fietsen vanzelfsprekend in de schijnwerpers. AGU zet met producten als fietskleding en fietstassen in op EveryDayRiding. Met ingang van 2019 is AGU kleding partner van team Jumbo-Visma.

Juan Pérez

Juan Pérez is Brand Manager Grolsch Speciaalbier bij Grolsch. Hij vertelt over de Grolsch Proefbrouwerij, een unieke serie speciaalbieren die tijdelijk en – voorlopig – exclusief verkrijgbaar in geselecteerde Proeverij Cafés. Bierliefhebbers in de desbetreffende Proeverij cafés worden gevraagd hun mening over het bier. Op deze wijze kunnen zij een bijdrage leveren aan de nieuwste innovaties van Grolsch.

Frank  Helmink

Buma Cultuur zet zich in voor muziek uit Nederland, door ondersteuning en promotie van het Nederlands muziekauteursrecht in zowel Nederland als in de belangrijkste exportmarkten voor de Nederlandse (niet per se Nederlandstalige) muziek. Het doel is het aandeel op de Nederlandse markt en buitenlandse markten te vergroten. Onder de bezielende leiding van managing director Frank Helmink heeft Buma Cultuur grote stappen gezet in slimme marketing van en voor Nederlandse muziek.

René Zeedijk

René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.

Deze keer laat hij zijn licht schijnen over deze kwesties:

– De NPO soap; de Publieke Omroep wilde begin dit jaar heel graag reclamevrij zijn maar nu toch weer niet

– RTL zet hard in op video met een investering van 350 miljoen. Netflix investeert 15 miljard

– De consultants komen! En nu echt. Accenture neemt Storm Digital over

– Jumbo trekt ten strijde tegen voedselverspilling. Niet alleen met een campagne maar ook met actie

We gebruiken op dit moment maar 1 type cookies op deze website. Die zijn functioneel en dienen om ons websiteverkeer te analyseren. Wij hebben de cookies van Google Analytics volledig voor jou geanonimiseerd. Je gegevens worden dus niet gebruikt voor advertenties of door gegeven aan derden. Privacybeleid

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close