In Marketing Report ontvangen presentator Peter Wybenga (creative marketeer en mede-eigenaar bij Media Meetings & Magazines) en sidekick Bas Vlugt (oprichter van Nederlands MediaNetwerk) bepalende spelers uit de wereld van de marketingcommunicatie. Ze gaan in gesprek over innovaties en trends in media, creatie en data. Deze week spraken ze met

Carolien Vader

ede-oprichter van Bladendokter en creatief directeur van content strategiebureau The Big Story – is een creatieve duizendpoot. Ze heeft twintig jaar ervaring met het maken van tijdschriften, online magazines, boeken en concepten voor PR, marketing en communicatiecampagnes.

Zij werkte bij verschillende uitgevers als conceptontwikkelaar, hoofdredacteur, contentstrateeg en adviseur op het gebied van crossmediaal uitgeven. Recentelijk publiceerde zij het boek Content Playbook, een boek over bladformules, tijdschriften, en blogs, een must-read voor iedereen die zich bezig houdt met – al dan niet branded – content.

Robert de Vos & Jordan de Vos

Muziek en kinderen staan centraal in het werkzame leven van Robbert de Vos. Hij begon in de jaren 80 met het ambachtelijk bouwen van gitaren, opende een gitaarwinkel en een muziekschool. Tien jaar geleden richtte hij stichting Muziekids op.

Doel van Muziekids is om jongeren die de pech hebben dat zij ziek zijn te helpen met de krachtige werking van muziek. Door muziek te luisteren of te maken is het mogelijk de stresshormonen te verlagen wat verbetering en herstel ten goede komt. Marketing van Muziekids is in handen van Jordan de Vos.

Helen Zuurmond & Bas Karsemeijer

In 2017 lanceerde HEMA de klantenpas Meer HEMA. Binnen drie weken tijd had de pas een miljoen gebruikers – nu zijn dat er 4,3 miljoen. Daarmee behoort het loyaliteitsprogramma van HEMA tot de meest succesvolle in Nederland.

Wij spreken over de ontwikkeling van marketing, loyalty en gebruik van data bij HEMA met Head of CRM & Customer Service Helen Zuurmond en Head of Data Bas Karsemeijer.

René Zeedijk

René Zeedijk heeft een lange staat van dienst. Hij was onder meer radioplanner bij MEC, commercieel directeur bij Radio 538 en Zoom.in, betrokken bij IAB en MWG en oprichter van MediaScience. Op Marketing Report Radio laat René iedere maand zijn licht schijnen over de actualiteit.

We gebruiken op dit moment maar 1 type cookies op deze website. Die zijn functioneel en dienen om ons websiteverkeer te analyseren. Wij hebben de cookies van Google Analytics volledig voor jou geanonimiseerd. Je gegevens worden dus niet gebruikt voor advertenties of door gegeven aan derden. Privacybeleid

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close