In Marketing Report ontvangen presentator Peter Wybenga (creative marketeer en mede-eigenaar bij Media Meetings & Magazines) en sidekick Bas Vlugt (oprichter van Nederlands MediaNetwerk) bepalende spelers uit de wereld van de marketingcommunicatie. Ze gaan in gesprek over innovaties en trends in media, creatie en data. Deze week spraken ze met

Erik Falke

Erik Falke werkt sinds 2013 voor TBWA|NEBOKO, eerst als senior creative, sinds 2016 als creatief directeur. Eerder werkte Erik Falke onder meer voor Doom&Dickson, DDB Amsterdam en Selmore. Dit jaar is hij lid van de jury van Cannes Lions. Erik praat ons bij over trends, kanshebbers en winnaars in Cannes.

Bartel Geleijnse

1,3 miljoen mensen die in Nederland aan de kant staan; ondernemer Bartel Geleijnse vindt het een onverteerbare gedachte. Hij schreef samen met Job Franken het boek Ongekend talent, eindelijk iedereen werk, waarin hij een lans breekt voor het inclusieve ondernemen. Zelf gaf hij het goede voorbeeld met The Colour Kitchen.

Martin de Boer

In 2017 lanceerde HEMA de klantenpas Meer HEMA. Binnen drie weken tijd had de pas een miljoen gebruikers – nu zijn dat er 4,3 miljoen. Daarmee behoort het loyaliteitsprogramma van HEMA tot de meest succesvolle in Nederland.

Wij spreken over de ontwikkeling van marketing, loyalty en gebruik van data bij HEMA met Head of CRM & Customer Service Helen Zuurmond en Head of Data Bas Karsemeijer.

René Zeedijk

René Zeedijk heeft een lange staat van dienst. Hij was onder meer radioplanner bij MEC, commercieel directeur bij Radio 538 en Zoom.in, betrokken bij IAB en MWG en oprichter van MediaScience. Op Marketing Report Radio laat René iedere maand zijn licht schijnen over de actualiteit.

We gebruiken op dit moment maar 1 type cookies op deze website. Die zijn functioneel en dienen om ons websiteverkeer te analyseren. Wij hebben de cookies van Google Analytics volledig voor jou geanonimiseerd. Je gegevens worden dus niet gebruikt voor advertenties of door gegeven aan derden. Privacybeleid

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close